Bestilling og betaling
1. Hvordan legger jeg inn en bestilling?
For å legge inn en bestilling, velg produktene du ønsker, legg dem i handlekurven, og gå til kassen for å fylle inn informasjonen din.
2. Hvilke betalingsmetoder godtar dere?
Vi godtar kortbetaling, Vipps og Svea faktura.
3. Kan jeg betale med faktura?
Ja, vi tilbyr betaling med faktura gjennom SVEA. Velg "SVEA" som betalingsmetode i kassen. Se vår faktura guide betalinger via SVEA
4. Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
Ja, du kan endre eller kansellere en bestilling før den er sendt. Kontakt oss så raskt som mulig via vårt Kontaktskjemaet.
Frakt og levering
5. Hvor lang tid tar det før jeg mottar varene mine?
Normalt tar levering 2-5 virkedager innen Norge.
6. Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr standard levering via Postnord eller Bring. Fraktkostnader vises ved utsjekking.
7. Sender dere til utlandet?
For øyeblikket sender vi hovedsakelig i Norge, men vi jobber med å utvide til andre land.
Retur og reklamasjon
8. Hvordan returnerer jeg en vare?
Kontakt oss på via Kontaktskjemaet for å starte en returprosess. Varen må returneres i original emballasje innen 100 dager.
9. Hva gjør jeg hvis jeg mottar en defekt eller feil vare?
Ta kontakt med oss så snart som mulig med bilder og en beskrivelse av problemet, så finner vi en løsning.
Produkter
10. Har dere flere størrelser eller varianter av produktene?
Ja, størrelser og varianter vises på produktsiden. Hvis du ikke finner det du leter etter, kan du kontakte oss.
Kundeservice
11. Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan nå oss via Kontaktskjemaet i nettbutikken. Vi svarer fortløpende.
12. Tilbyr dere gavekort?
Ja, vi tilbyr digitale gavekort i ulike beløp. Disse kan kjøpes direkte i nettbutikken.